VANLIGA FRÅGOR
Du har frågorna, jag har svaren
Har du en fråga? Höstman Design har kundnöjdhet som sin främsta prioritet. Jag har skapat en lista med vanliga frågor
tillsammans med mina svar. Om du inte hittar det du letar efter, vänligen kontakta mig.

HUR SER ER RETURPOLICY UT?
Jag strävar alltid efter att ge mina kunder bästa möjliga kundupplevelse. Jag försäkrar mig om att mina produkter är av hög kvalitet och att de levereras med omsorg och uppmärksamhet.
För närvarande har jag inte möjlighet att acceptera returer på mina produkter. Jag ber om din förståelse för detta tillfälliga arrangemang.
Om du har mottagit en felaktig eller skadad produkt, vänligen kontakta mig så ska jag göra mitt bästa för att rätta till situationen (läs mer nedan). Om du har några frågor eller funderingar om mina produkter eller din beställning, är du alltid välkommen att kontakta mig via e-post, hostman.design@hotmail.com.
Jag ser fram emot att kunna erbjuda returer i framtiden när jag har rätt resurser och processer på plats.
Felaktiga eller skadade produkter:
Jag strävar efter att erbjuda dig produkter av högsta kvalitet, men om du av någon anledning upptäcker att din produkt är felaktig eller skadad, är jag här för att hjälpa dig. Vänligen följ dessa steg för att kontakta mig:
1. Fotografera produkten:
Ta tydliga bilder som visar felet eller skadan på produkten. Detta hjälper mig att förstå problemet bättre.
2. Skriv ett meddelande:
Skriv ett meddelande där du beskriver felet eller skadan, bifoga dina foton och inkludera dina kontaktuppgifter till hostman.design@hotmail.com.
Jag kommer att granska ditt meddelande så snart som möjligt och återkomma till dig med information om hur jag kan hjälpa dig.
Din tillfredsställelse är min prioritet, och jag kommer att göra mitt bästa för att lösa eventuella problem.

VILKA BETALNINGSMETODER ACCEPTERAR NI?
För närvarande accepterar jag följande betalningsmetoder:
1. Swish:
Jag erbjuder en snabb och smidig betallösning genom Swish. Med Swish kan du enkelt och säkert betala med din mobila enhet. Det är ett bekvämt alternativ som gör att du kan slutföra din order med bara några klick.
2. Banköverföring
För dem som föredrar att använda banköverföring, erbjuder jag även betalning via bankkontot.
Vänligen kontakta mig för mer information om denna betalningsmetod.
Tack för att du väljer Höstman Design!